Monday, August 21, 2006

:: " Bila nak kawen? Dah ada sapa2 ke? " ::

alhamdulillah..sepupu aku dah slamat nikah+kenduri pd 18-20 ogos bebaru ni kat perak..

aduhaiiii..aku plak yg jadik sasaran pakcik makcik bertanya "bila lagi?" hehehehee.. sbb aku ni cucu sulung ..so,dah 2 spupu pompuan yg dah kawin. si Ain dah ade anak lebih setahun pun. ni si Fairus plak.adik Fairus, Fatin plak nikah insyaallah June thn depan. tunang setahun..

mmg aku abis kena interview..mau plak sbb masa Pak Ngah meninggal hari tu Sha ikut skali--depa dok tanya la tu ke bf aku? bila aku ckp kawan, depa tanya plak, "dah ade sape2 ke ? takkan la xde pakwe lagi? "

erk,terkedu gue..mmg depa sibuk tanya bila aku nak kawen..uhuhuhuhu..

mlm tu,ms majlis potong kek dgn bukak hadiah, Pak Teh aku dok seblah..dia plak amik turn tanya soklan yg sama..pastu dia tanya umo aku berapa..bila aku ckp "25 tahun", aku rasa dia kira2 dlm kepala dia kot..sbb lepas tu dia tanya "klu Pak Teh kenalkan kawan Pak Teh nak?"

perghhh!! tu mesti dia dok kira2 jarak umo aku dgn kwn dia..heheheh..dia kata kwn dia Civil Engineer..keja kat Sg Besar gak..mebi geng Engr TNB pakcik aku tu or kwn2 dia ms stadi dulu kot..tp,aku trget,msti dlm 30 and above laa..

dan aku menolak--wajarkah? hehehe..dunno la..xtaula aku klu engineer tu hensem,ekekekeke..

bila aku nak kawen? of cos la bila some1 pinang aku =b

0 comments:

Post a Comment