Sunday, August 27, 2006

** Jalanjalan ::Kuantan yg best **

tadi,kronologi je..ni nak citer plak hal2 yg terjadik sepanjang hari tu =)

pergi: keta aku ,shah dan sayang2u gilir2 drive. keta deale,dia gilir2 drive dgn entahler.
jauh perjalanan--mcm2 isu disebut dan dibincang..psl fxg,fx, PS, PSPro, bisnes dll..hehehehe..

sampai KUKTEM: org yg paling rock+rugged aku nampak--> bro format!! ekekekeke. rambut ikal2 tu..dan jumpa zaimeyzakaria yg iras2 bob azrai . obito dtg sorang..tp lepas tu patah balik amik areryp dgn armourzz..obito, areryp & armourzz memasing student KUKTEM.. dan enhem..enhem..rupanya,ade kapel tuh..thihihihi..

bila kat Gading tuh,kami lunch..bro format xmo mkn--sbb jaga perut nak snook katanya =b big boss--MightyHitter datang kendian sket.. MH pun tersasar dr jangkaan ku--> mebi aku igt dia ala2 ahli gusti nyer badan kot..rupanya2 biasa2 je orangnyer =)

pastu,aku merasa la naik keta MH..4 keta gerak ke Megamall.smpai megamall, trus gi pada 3 table.mmg port cantek laa.ngam2 je 3 meja..ngam2 je ahli yg dtg.

senarai yg dtg main:
deale30.. shahbatista..entahler..sayang2u..MightyHitter..Obito..formattedsolution..m4tju..zaimeyzakaria..

senarai dtg tengok:
kasha..areryp..armourz..kodoks78..rumpun ilham..BrownKnight..

mmg syiok laa..wlupun aku tak main+tak paham sepatah haram pun, tp syok tgk masing2 gelak2..wlu mcm tak ramai, tp rasa mcm 20-30 org je ade masa tu..mmg M.E.R.I.A.H!!

masing2 mmg terer snooker tu..cuma nasib je menyebelahi pemenang..mostly,mmg regular main pun di waktu lapang..ehehehe

Juara : Entahler..
Naib Juara: Formatted
3rd Place : MH
4th Place : Deale (si lauk rendang kunun2nya)

byk gambo yg aku amik(guna dgcam deale). si obito pun ade amik dgn dgcam dia..
aku plak jadik penyampai hadiah dgn armourz..

lps tu,gi Tanjung Lumpur--ujan bila kitorg kuar..
bro zaimey jemput aku pilihkan makanan--mekasihhh sesgt lyn kami baik..
kami pilih ikan aji2 bakar petai..sotong msk pedas.lala masak masan manis.tomyam campur. sup cendawan..sayur campur.. perghh!! mmg meleleh air liur ..dan perut mmg kenyang..

terkedu aku masa bro zaimey bayar.xtau la niat mmg nak banjer semua org,or niat nak collect duit tak kesampaian..hehehehe..tp,apapun,mintak halal ye..terharu kami dgn sambutan org pahang..insyaallah,nnti kami nyambut kat KL plak =)

balik KL--mmg flat..tp aku gagahkan mata gak temankan entahler..cian dia klu drive sorang2..shah tdo.syang pun tdo..ade time2,depa bgun gak,tp aku mmg celikkan je mata.

smpai je puchong--mmg trus tdo..dlm kul 3pg kot..adoii..penat..kul 9pg terjaga--sambung tdo balik..kul 2 terjaga,baru mandi..tp tertdo balik kul 5 kot..eheheh..nak maghrib baru la bgn ..pnt tul badan..

mlm tu,aku+shah+momok saje2 kuar mkn ..jumpa kat Shah Alam.mkn kat Sup Ani Utara..mmg sedap!! xleh kuar lama2,sbb aku plan nak balik sabak awal pg senin..uhuhuhhu..

0 comments:

Post a Comment