Friday, July 16, 2010

I Am A Wedding Planner (?)

This is why dr end of bulan June sampai July,asek busyyyyy aje.


Bukan myself yang kawen(sob..sob)..My Sis. So agak sibuk la dengan buat hantaran, tolong belikan barang2 kat Nilai. So inilah outcome nya oleh aku yang tak baper creative..


Dah la aku tak reti guna menda kaler putih ni..Sirih junjung je makcik buat.


Pening aku nak buat,sbb guna kasut casual.


Sapela letak buah tak letak minyak nii..my plan nak buat semua apple je,bg naik seri sket. tapi my mum tak suka.


Sama jugak-buat aku pening sbb bagi jeans. Sudahnya aku beli kotak je..

Last minit baru dpt cupcakes ni,adeh.so, very the simple one.

aku suka sgt bakul ni.


Ni pun,aku letak riben besor je..sonang! ahaks..

Yg ni,my sis sendiri buat. aku betul2kan sket je.


Apapun,aku suka sgt pelamin ni!!

0 comments:

Post a Comment