Wednesday, June 9, 2010

Bila Mood Tiada..

Entry dah macam2 dalam draft,tp takde mood nak publish. So, jawab 2 Tags Dulu ek..Daripada En. Blur dan Mia-Fuad dulu..


1) Apa yang bermain difikiran kamu sekarang?
Mana nak cari duit lagi nihhh..

2) Apa nama samaran you all?
Blabberina, TK

3) Berikan 3 orang yang you all sayang?
Family, siblings, Cik Abang

4) Panggilan tok si dia?
Abang, Sayang

5) Hadiah yang you all nantikan dari seseorang yang istimewa?
Meminang...

6) Blog mana yang you all suka visit?
Yang paling catchy-tajuk or layout.

7) Tag kepade 8 orang blogger lain
-Reserved dulu-


******************************************************

10 fakta tentang aku:
~ cepat marah
~ cepat menyesal pulak
~ susah say sorry
~ solo lagi ler pulak
~ payah nak nangis
~ giler main games
~ bosan dok umah
~ loves travelling
~ shopping is a therapy!!
~ ADDICTED to the Net

10 perkara yang menakutkan aku;
~ kena tipu
~ citer antoo
~ My parents dying/died
~ Drive tempat yang pertama kali pegi-sorang2
~ ular
~ ujan lebat time driving
~ tke prospect of andartu
~ makin gemokk
~ dicurangi
~ xdpt kawen dgn Cik Abang

10 perkara yang selalu aku sebut;
~ mcm takdela tagline..hehehe

10 perkara yang paling bernilai buat aku;
~ family
~ siblings
~ cik Abang
~ laptop
~ handphone
~ keta
~ duit
~ books
~ religion
~ pictures

10 "pertama kali dalam hidup aku";
~ dapat no 1
~ blind-date
~ pegang tangan
~ banje lelaki ms dating
~ dapat ijazah
~ amek lesen
~ beli keta
~ drive keta
~ bayar bills!!
~ kena tipu dgn ex-bf

5 orang kena tag;
~ reserved gak for later~

0 comments:

Post a Comment