Monday, May 31, 2010

My Sweetheart Smells Like Action3 CONTROL!

My Sweetheart Smells Like Adidas Action 3 CONTROL!! 
Sebab he's a healthy man yang berpeluh a lot!! Especially time dia berniaga shisha waktu malam.. Deodoran selalu habis cepat.

He loves Adidas, and I love him to smells better. That's why I think Action 3 CONTROL should be one of his inventory.haha! Before this pun pernah try combo shower gel+deodorant Adidas yg jual kat Guardian-mmg manly smells yang I likeeeee..

Thank God my bf jenis yang jaga his hygiene,dan suka wangi-wangi.. sbb I know ramaiiiiii gak lelaki yang tak suka pakai deodorant-one of it, kawan dia sendiri... Kalau kawan dia ni, mesti kena suggest beli Action 3 INTENSIVE

So guys, I hope at least pakai la DEODORANT ye, walaupun tak minat nak pakai perfume. Sebab perfume alone is not enuff actually. If you have to choose between perfume and deodorant-choose deodorant yaa.. It's a must! Sebab lagi masam bau peluh daripada bau perfume RM200 sebotol tu..


Terpinga2? Apa itu Adidas Action 3? read here: Adidas Best Defense in Perspiration
 

Entri ini khas untuk Project Alpha Instant Cash Blogging. My first attempt tak sempat jadi 50 terawal. So harap kali ni among top 50 la..hehe.


As usual, mesti la kena layan the latest episodes 40-42 ni ya. Azwan Ali si mulut laser, yg dulu macho!









Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

0 comments:

Post a Comment